[ Portal ] [ Szukaj ] [ Stat ] [ Download ] [ Rejestracja ] [ Zaloguj ]

Strona Główna
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z wersja 0.40
Autor Wiadomość
soe1983 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Wiek: 31
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 10
Skąd: bydgoszcz/uk
Wysłany: 2011-06-26, 00:11   Problem z wersja 0.40

Witam
NIe dziala mi wersja 0.40. Wczesniejsze chodza bez problemu, a w tej odpala sie intro, a pozniej juz tylko czarny ekran, i ctrl+alt+del.

Dungeon Keeper FX ver 0.4.0.386 (standard release)

LOG CREATED @ 23:02:23 25-06-2011

Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: CPU GenuineIntel type 0 family 6 model 5 stepping 5 features bfebfbff
Sync: PhysicalMemory 32
Sync: Memory-demanding features enabled.
Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Warning: File "legal.pal" doesn't exist or is too small.
Error: init_bitmap_screen: Couldn't load palette file for DK Legal Splash screen
Sync: setup_game: Legal image skipped
Sync: Moon phase 0.5297
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
LbDataFree: freeing "*PALETTE"...done
LbDataFree: freeing "*SCRATCH"...done
Error: LbDataLoadAll: Can't load file "data\creature.tab"
Error: LbDataLoadAll: Can't load file "data\bluepal.dat"
Error: LbDataLoadAll: Can't load file "data\redpall.dat"
Error: LbDataLoadAll: Can't load file "data\lightng.pal"
Error: LbDataLoadAll: Can't load file "data\dogpal.pal"
Error: LbDataLoadAll: Can't load file "data\vampal.pal"
Error: initial_setup: Unable to load game_load_files
LbDataFree: freeing "*SCRATCH"...done
LbDataFree: freeing "*TEXTURE_PAGE"...done
LbDataFree: freeing "data\palette.dat"...done
Error: In source LbBullfrogMain:
2 - Setting up game failed.
 
mefistotelis 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 621
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-06-26, 09:04   

Przeczytaj README i zainstaluj pliki zgodnie z instrukcją.
_________________
Polish Dungeon Keeper Team
 
unster 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: ldz
Wysłany: 2011-07-02, 13:39   

też mam problem z tą wersją; wszystko chodziło świetnie, jestem już w którejś z kolei misji i nagle crash; uruchamiam ponownie, gra chodzi kilkadziesiąt sekund i kolejny crash itd itd.

log:
Kod:
Dungeon Keeper FX ver 0.4.0.386 (standard release)
LOG CREATED  @ 13:34:22  02-07-2011

Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: CPU GenuineIntel type 0 family 6 model 5 stepping 5 features bfebfbff
Sync: PhysicalMemory 32
Sync: Memory-demanding features enabled.
Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Sync: New moon -0.9590
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
LbDataFree: freeing "*PALETTE"...done
LbDataFree: freeing "*SCRATCH"...done
Sync: GraphicsHeap Size 8388608
Sync: SoundHeap Size 8388608
Sync: Sound samples in banks: 840,126
Sync: Pentium Pro polygon rendering on
Sync: Recomputing fade tables
Sync: setup_game: Speech recognition disabled: KeeperSpeech module not found
LbDataFree: freeing "data/hpointer.dat"...done
LbDataFree: freeing "data/hpointer.tab"...done
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Sync: get_startup_menu_state: Standard startup state selected
Sync: Frontend state change from 0 into 1
Sync: Created menu ID 18 at slot 0, pos (0,0) size (640,480)
Sync: Frontend state change from 1 into 2
Sync: Created menu ID 19 at slot 0, pos (0,0) size (640,480)
Sync: Frontend state change from 2 into 10
Sync: Frontend state change from 10 into 0
LbDataFree: freeing "ldata/frontft1.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft1.tab"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft2.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft2.tab"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft3.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft3.tab"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft4.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft4.tab"...done
LbDataFree: freeing "*FE_BACKUP_PAL"...done
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Sync: GraphicsHeap Size 8388608
Sync: reenter_video_mode: Switched video to 640x480x32 (mode 28)
Error: Attempt to read from inaccessible memory address.
  in keeperfx.dll at 0023:009d7b92, base 00930000
  in keeperfx.exe at 0023:00419f41, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:00507e13, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:00417afc, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0041ab45, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0041b640, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0041f1b5, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0041fec7, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0050acbb, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0050ad78, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0050a426, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:004010db, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:00401158, base 00400000
  in kernel32.dll at 0023:74c833ca, base 74c70000
  in ntdll.dll at 0023:771c9ed2, base 77190000
  in ntdll.dll at 0023:771c9ea5, base 77190000


gra chodzi na Win7 HomePremium 64bit.
myślałem, że może to być problem z wielordzeniami, więc wykorzystałem takie narzędzie: http://www.robpol86.com/index.php/ImageCFG (wcześniej pomogło na ten sam problem z Heroes 3)

z góry dziękuję za pomoc :)
czy potrzeba jeszcze jakichś informacji?
 
mefistotelis 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 621
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-07-03, 13:41   

gra wiesza się w funkcji redraw_isometric_view(), a więc podczas renderowania.

Wydaje mi się, że ten problem jest już poprawiony na SVN; ale jedyny sposób to sprawdzić czy problem zniknie w następnym release'ie.

W najbliższych dniach powinien zacząć działać mechanizm "nightly builds" dla KeeperFX'a - a więc codziennie można będzie pobrać najnowszą wersję rozwojową i nałożyć na poprzednią (buildy będą miały postać patcha).

Gdy nightly build'y staną się dostępne, pobierz najnowszą kompilację i saprawdź czy problem wciąż istnieje. W międzyczasie, możesz spróbować grać w innym trybie renderowania (w opcjach grafiki masz ikonki od trybu niskich murów i widoku perspektywicznego).
_________________
Polish Dungeon Keeper Team
 
unster 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: ldz
Wysłany: 2011-07-03, 18:20   

niestety zmiana murów nie pomaga;

kiedy można spodziewać się poprawki do tego w ramach night buildów? :)
 
speedypl 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: xxx
Wysłany: 2011-07-04, 16:18   

mefistotelis napisał/a:
Przeczytaj README i zainstaluj pliki zgodnie z instrukcją.


nie wsyzscy sa orlami z angielksiego, mogl by ktos w wielkim skrocie napisac co trzeba zrobic?
 
mefistotelis 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 621
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-07-04, 18:01   

speedypl napisał/a:
nie wsyzscy sa orlami z angielksiego, mogl by ktos w wielkim skrocie napisac co trzeba zrobic?


* uruchom loader.exe
* wybierz "Install" w oknie loadera
* wsadź do napędu swoją oryginalną płytę DK
* w oknie wyboru katalogu, zaznacz folder "keeper" z płyty
* potwierdź
* jeżeli się udało, przycisk do wystartowania gry stanie się aktywny
_________________
Polish Dungeon Keeper Team
 
Ninja 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 19
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 787
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2011-07-04, 18:09   

mefistotelis napisał/a:
* uruchom loader.exe
* wybierz "Install" w oknie loadera
* wsadź do napędu swoją oryginalną płytę DK
* w oknie wyboru katalogu, zaznacz folder "keeper" z płyty
* potwierdź
* jeżeli się udało, przycisk do wystartowania gry stanie się aktywny


Właśnie Mefisto w przypadku mojego znajomego (na win7) wymagane było jeszcze zainstalowanie edytora do DK, inaczej keeperfx nawet nie wystartował z instalacją.

Nie wiem czy problem ten dotyczy na Win7, czy też na Xp, gdyż w moim wypadku gra była instalowana już na wersji z edytorem ;)
_________________
PDKTPolish Dungeon Keeper Team

Działamy w mroku aby służyć światłości... Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone

http://www.ps-psp.onuse.pl/ - Polecam!
 
 
mefistotelis 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 621
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-07-04, 22:39   

Ninja napisał/a:
Właśnie Mefisto w przypadku mojego znajomego (na win7) wymagane było jeszcze zainstalowanie edytora do DK, inaczej keeperfx nawet nie wystartował z instalacją.


założenie jest takie, że wybierzesz PŁYTĘ a NIE ZAINSTALOWANE NA DYSKU pliki.

Jeżeli wybierzesz folder z dysku, rzeczywiście zadziała gdy masz zainstalowany edytor (bo podczas insrtalacji kopiujesz całą zawartość płyty na dysk).

Mefisto, polak potrafi :) - Ninja
_________________
Polish Dungeon Keeper Team
Ostatnio zmieniony przez Ninja 2011-07-04, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
speedypl 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: xxx
Wysłany: 2011-07-05, 16:01   

mefistotelis napisał/a:
speedypl napisał/a:
nie wsyzscy sa orlami z angielksiego, mogl by ktos w wielkim skrocie napisac co trzeba zrobic?


* uruchom loader.exe
* wybierz "Install" w oknie loadera
* wsadź do napędu swoją oryginalną płytę DK
* w oknie wyboru katalogu, zaznacz folder "keeper" z płyty
* potwierdź
* jeżeli się udało, przycisk do wystartowania gry stanie się aktywny



dzieki, zrobilem wg wskazan gra sie uruchomila jednakze mam identyczny problem jak i przy wersji0.39 przy wybraniu jakiejkolwiek opcji z menu gra crashuje. :////
 
mefistotelis 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 621
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-07-05, 16:04   

speedypl napisał/a:
dzieki, zrobilem wg wskazan gra sie uruchomila jednakze mam identyczny problem jak i przy wersji0.39 przy wybraniu jakiejkolwiek opcji z menu gra crashuje.


Plik README można zawsze przetłumaczyć translatorem. Ten problem też jest w nim opisany.

Dodaj exeki do DEP.
_________________
Polish Dungeon Keeper Team
 
unster 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: ldz
Wysłany: 2011-07-05, 19:15   

hej, a kiedy można spodziewać się poprawki do mojego problemu?
 
mefistotelis 
Avatar:


Ranga:

Zaufany Radca Rogatego


Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 621
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-07-06, 09:57   

unster napisał/a:
hej, a kiedy można spodziewać się poprawki do mojego problemu?


Nigtly builds jeszcze w pełni nie działają, ale dwie paczki są dostępne na stronie KeeperFX'a. Wypróbuj najnowszą.
_________________
Polish Dungeon Keeper Team
 
unster 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: ldz
Wysłany: 2011-07-06, 12:35   

pobrałem "KeeperFX r413 patch, dated 2011.07.04 16:17:38"
nadpisałem pliki, plikami z paczki, jednak problem nadal występuje :(

dodam jeszcze, że log się chyba trochę zmienił:
Kod:
Dungeon Keeper FX ver 0.4.0.413 (standard release)
LOG CREATED  @ 12:56:29  06-07-2011

Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: CPU GenuineIntel type 0 family 6 model 5 stepping 5 features bfebfbff
Sync: PhysicalMemory 32
Sync: Memory-demanding features enabled.
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Sync: Moon phase -0.6895
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
LbDataFree: freeing "*PALETTE"...done
LbDataFree: freeing "*SCRATCH"...done
Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 128x128
Sync: GraphicsHeap Size 8388608
Sync: SoundHeap Size 8388608
Sync: Sound samples in banks: 840,126
Sync: Pentium Pro polygon rendering on
Sync: Recomputing fade tables
Sync: setup_game: Speech recognition disabled: KeeperSpeech module not found
LbDataFree: freeing "data/hpointer.dat"...done
LbDataFree: freeing "data/hpointer.tab"...done
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: get_startup_menu_state: Standard startup state selected
Sync: Frontend state change from 0 into 1
Sync: Created menu ID 18 at slot 0, pos (0,0) size (640,480)
Sync: Frontend state change from 1 into 2
Sync: Created menu ID 19 at slot 0, pos (0,0) size (640,480)
Sync: Frontend state change from 2 into 10
Sync: Frontend state change from 10 into 0
LbDataFree: freeing "ldata/frontft1.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft1.tab"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft2.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft2.tab"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft3.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft3.tab"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft4.dat"...done
LbDataFree: freeing "ldata/frontft4.tab"...done
LbDataFree: freeing "*FE_BACKUP_PAL"...done
Sync: LbScreenSetup: Mode 640x480x32 setup succeeded
Sync: LbMouseChangeMoveRatio: New ratio 256x256
Sync: GraphicsHeap Size 8388608
Sync: reenter_video_mode: Switched video to 640x480x32 (mode 28)
Sync: Created menu ID 3 at slot 1, pos (0,0) size (140,400)
Error: Attempt to read from inaccessible memory address.
  in keeperfx.dll at 0023:00a97b92, base 009f0000
  in keeperfx.exe at 0023:0049eef7, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:004490d5, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:004ffc73, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:0049fbe5, base 00400000
  in keeperfx.exe at 0023:00420927, base 00400000
 
speedypl 
Avatar:

Ranga:

Niedoświadczony Strażnik


Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: xxx
Wysłany: 2011-07-07, 02:43   

mefistotelis napisał/a:
speedypl napisał/a:
dzieki, zrobilem wg wskazan gra sie uruchomila jednakze mam identyczny problem jak i przy wersji0.39 przy wybraniu jakiejkolwiek opcji z menu gra crashuje.


Plik README można zawsze przetłumaczyć translatorem. Ten problem też jest w nim opisany.

Dodaj exeki do DEP.



:))) dzieki. dziala :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

[ Copyright by michci0 - 2007 ]

Strona wygenerowana w 0,4 sekundy. Zapytań do SQL: 15